Ana sayfa Konsol Dauntless 1.8 | Call to Arms

Dauntless 1.8 | Call to Arms

19
0
PAYLAŞ
Dauntless 1.8 | Call to Arms

Dauntless Call to Arms sezonu dün itibari ile başladı. Power Balance adındaki ilk alt sezonda oyuna birçok yenilik geldiğini görüyoruz. Hücre (Cell) sisteminin kategorilerinin düzeltilmesi ve Banked XP sistemi bunlardan ilk göze çarpanları. En güncel bilgi için yazımızı okumaya devam etmeyi unutmayın.

Call to Arms 1.8.2

1.8.2 ile 23 Kasımda başlayacak olan Ramsgiving ve Gruk-Gruk Rumble etkinlikleri için ön hazırlık yapılıyor diyebiliriz. İçerik olarak şu an için çok zengin olmasa da ufak düzeltmeler oyun kalitesini arttırıyor. Öncelikli olarak Chronovore avlayanlar kanat parçalarını elde etmenin ne kadar zor olduğunu bilir. 1.8.2 sayesinde artık çok daha rahat bir şekilde kanatları vurabilip kırabiliyoruz. Phaelanx ve Thunderdeep Drask avları da çok daha idare edilebilir hale gelmiş.

Call to Arms 1.8.1

1.8.1 yaması yeni bir Dire Behemoth ve Omnicell getiriyor. Bunların yanı sıra Dark Harvest etkinliği de kısa bir süre daha devam edecek. Yeni Dire Behemoth Bloodshot Shrowd ve şimdilik Twilight Sanctuary’de karşımıza çıkıyor. Ritual of Blood etkinliği ile bu yeni Shrowd türünü avlayabiliyoruz. Rezakiri ve Shrowd Dauntless çıktığından beri Dire versiyonu olmayan iki canavardı. Artık daha kuvvetli bir Shrowd ile karşı karşıyayız. Revenant adındaki Omnicell ise tahmin edebileceğiniz üzere Bloodshot Shrowd avlayarak elde ettiğimiz parçalar ile yapıyoruz.

Call to Arms 1.8

İlk olarak daha önce kısmen adını duyduğumuz Avellainia bölgesi artık daha aktif bir rol oynamaya başlıyor. Bunun başlıca sebebi ise geçen sezon karşımıza çıkan Phaelanx. Ostia’nın yapay bir Behemoth yaratabilmiş olması Dauntless dünyasını çok daha derinden etkileyen bir gelişme olduğunu görüyoruz. Hakkında çok bilgimiz olmasa da, büyük bir yerleşim merkezi olduğu ve aynı zamanda zengin bir teknik bilgiye sahip olduklarını görüyoruz. Açıkcası, sezonlar boyunca devam eden bir hikaye anlatımını seven bir oyuncu olarak bir nebze olsun aynısı görmek çok hoşuma gitti.

Şimdi gelelim asıl yeniliklere. İlk olarak baktığımızda Cell kategorilerinin düzenlenmesi en kapsamlı olanı. Omnicell gelmesi ile beraber eski sisteminde geliştirilmeye ihtiyacı olduğunu hissetmeye başlamıştık. Technique hücreleri en popüler olan kategori haline gelmişti. Artık hücre kategorileri isimleri değişmekle beraber tanımlamalarında biraz değişikliğe uğramış.

Fortitude (Eski Defence)
  • Sağlık, kalkanlar, hasar azaltma ve durum etkilerine karşı bağışıklık ile ilgili avantajlar sağlayan hücreler.
  • Assassin’s Vigor, Bloodless, Fireproof, Fortress, Guardian, Insulated, Nine Lives, Parasitic, Shellshock Resist, Strategist, Sturdy, Tough, Warmth, Stunning VigourVampiric.
Alacrity (Eski Mobility)
  • Hızlı ve istekli hazırlığı kapsayan bu kategorideki hücreler, hareket hızı, saldırı hızı, dayanıklılık ve kaçma ile ilgili avantajlar sağlıyor.
  • Agility, Conditioning, Endurance, Evasion, Fleet Footed, Grace, Nimble, Sprinter, Swift, AdrenalineEvasive FuryAssassin’s Frenzy.
Brutality (Eski Power)
  • Bu kategorideki hücreler Ana ve kısmi hasarınızı, sersemletme becerinizi artırır. Ayrıca Behemoth saldırılarına karşı koymak istediğinizde iyi bir seçimdir.
  • Aetherhunter, Deconstruction, Knockout King, Overpower, Pacifier, Rage, Ragehunter, Sharpened, Tenacious, BerserkerBladestormWeighted Strikes.
Finesse (Eski Technique)
  • Bu kategorideki hücreler, ustaca oyun, kritik saldırılar ve yaralanmalara odaklanan avantajlar sağlar.
  • Acidic, Barbed, Cunning, Merciless, Predator, Pulse, Relentless, Savagery, Galvanized.
Insight (Eski Utility)
  • Bu kategorideki hücreler, ekipmanların faydasını artırır ve büyük ölçüde destek, lantern, omnicell’ler için kullanılır.
  • Aetherborne, Aetheric Attunement, Cascade, Conduit, Catalyst, Energized, Engineer, Lucent, Medic, Mender, Omnisurge, Zeal, Aetheric EvasionMolten.

Bir diğer önemli gelişme ise XP banking. Bu sistem ile son seviyeye gelen silahlarımızda bir süre daha tecrübe puanı toplayabiliyoruz. Ancak sadece 6 seviyelik toplamamıza izin verilmiş. Şimdilik deneme aşamasında diyebileceğimiz bu sistemin ilerleyen zamanlarda nasıl değişim göstereceğini göreceğiz.

Dauntless 1.8 | Call to Arms

Bir diğer önemli gelişme ise sezonluk görev sistemi. Eskiden bu görevler haftalık ve günlük olarak değişiyordu. Kısacası o hafta yapılmayan görevler kayboluyordu. Ancak 1.8 ile artık her hafta yeni görevler geldikçe eskilerini de yapmaya devam edebiliyoruz. Böylece sezonluk para birimlerini kazanmak eskisine göre daha kolay olmuş. Üstelik bir kez kaçırdıktan sonra tekrar oyuna girmeye teşvik edici bir yanı da var.

Dauntless oynarken yaptığınız satın alımlar ile bize destek olmak isterseniz bağlantıya tıklayabilirsiniz.

Dauntless Rehberleri

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here